Конкурс "Змагаймось за нове життя"

22.02.2017 12:20

Підготовка учнів 4 класу (класовод Гура С.М.) до ІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської та студентської творчості імені Марії Фішер-Слиж "Змагаймось за нове життя!", присвяченого Лесі Українці 

  

www.youtube.com/watch?v

Леся Українка (1871-1913)

Давня весна

Була весна весела, щедра, мила,
промінням грала, сипала квітки,
вона летіла хутко, мов стокрила,

за нею вслід співучії пташки!
Все ожило, усе загомоніло —

зелений шум, веселая луна!
Співало все, сміялося, бриніло,

а я лежала хвора й самотна.
Я думала: «Весна для всіх настала,

дарунки всім несе вона, ясна,
для мене тільки дару не придбала,

мене забула радісна весна».
Ні, не забула! У вікно до мене

заглянули від яблуні гілки,
замиготіло листячко зелене,
посипались білесенькі квітки.
Прилинув вітер, і в тісній хатині

він про весняну волю заспівав,
а з ним прилинули пісні пташині,
і любий гай свій відгук з ним прислав.
Моя душа ніколи не забуде
того дарунку, що весна дала;
весни такої не було й не буде,
як та була, що за вікном цвіла.

Назад